Ruilen & Retourneren
Algemene Voorwaarden
Niet 100% tevreden met het artikel? Jammer, maar geen enkel probleem om het artikel te retourneren binnen 14 dagen. Het liefst natuurlijk zo snel mogelijk.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Wij adviseren om het pakketje te versturen met een track and trace.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het kwijt raken van pakketjes.
Stappenplan retourneren:
1. Controleer eerst of uw retour aan de voorwaarden voldoet:
- Het artikel dient ongedragen / onbeschadigd te zijn inclusief aangehecht prijskaartje.
- Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden.
-
2. Stuur een e-mail binnen 2 werkdagen naar info@stoerenliev.nl ( via het contactformulier )en geef aan welk product u wilt retourneren. (op uw aanmelding ontvangt u geen reactie)
3. Verpak het artikel zorgvuldig , voeg uw gegevens toe IN het pakket. Doe IN het pakket een briefje met uw gegevens en ordernummer. Missen wij deze gegevens, dan wordt uw retour NIET verwerkt.
4. Schrijf het retouradres op de verpakking:
Stoer & Liev
Molenweg 107
8071 TJ Nunspeet
5. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
6. Zodra uw retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op uw bankrekening.
Bij het terugsturen van het artikel krijgt u het volledige bedrag teruggestort, exclusief de gemaakte verzendkosten en exclusief retour verwerkingskosten. Is je bestel bedrag na het retourneren van je bestelling onder de €99,- worden de gemaakte verzendenkosten alsnog in rekening gebracht.
Bestellingen die buiten de retourtermijn vallen kunnen wij niet in behandeling nemen.
Bij bestellingen die geannuleerd worden door u als klant berekenen wij de kosten die zijn/worden gemaakt door Ideal. (€1,- )
Artikelen met korting (actie artikelen ) of speciaal voor u zijn gemaakt of zijn besteld kunnen niet retour/geruild worden.Cadeaubonnen kunnen niet ingeleverd worden op sale-artikelen.
Haaracceccoires en riempjes kunnen niet meer retour.
Beenmode waarvan de verpakking is verwijderd kan niet meer retour.
Artikelen die op fairs worden gekocht kunnen niet meer retour!
Stoer en Liev is niet aansprakelijk voor defecten die na het dragen zijn ontstaan.
Kiest u ervoor om het artikel op te halen? De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat u de bevestiging krijgt dat uw bestelling klaar staat.
Wilt u het artikel ruilen?
1. Volg bovenstaande stappenplan.
Bestel het gewenste artikel opnieuw in onze webshop. Op deze manier heeft u het artikel het snelst in huis.
Is uw bestelling defect? Laat het binnen 24 uur na ontvangst weten per mail.
We kunnen geen garantie geven op artikelen die na het dragen pluizen/pillen.
Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde methode als waar uw de bestelling mee heeft betaald:
Ideal wordt teruggestort via Mollie
Vooraf overmaken via Stoer & Liev
Het kan zijn dat uw artikelen niet op voorraad zijn ivm onze winkel en verschillende fairs. U krijgt hierover een bericht.