Veelgestelde vragen

Bestelling geplaatst

 

Via de track & trace code zie ik dat mijn bestelling bezorgd is, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Zolang Post NL /DHL aangeeft dat de pakketjes niet bezorgd zijn, ligt de verantwoordelijkheid bij ons. Als het pakketje volgens track and trave bezorgd is, kunnen wij er helaas niets meer aan doen en zijn de kosten voor jou.

Kiest u er zelf voor om een pakketje af te halen bij een afhaalpunt. Dan ligt de verantwoordelijkheid voor ontvangst bij u.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging ontvangen?

Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven, is de bestelling bij ons geplaatst. Kijk in je spambox of de orderbevestiging daarin is terecht gekomen. Mocht je de orderbevestiging niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan gaan we dit voor je uitzoeken!

Mijn kortingscode, cadeaukaart of tegoedbon werkt niet. Wat kan ik doen?

Een cadeaukaart of tegoedbon is maar één keer te besteden. Mocht je maar een deel van het bedrag gebruikt hebben, stuur ons dan een e-mail. Dan zoeken we dit voor je uit. Ook als de code helemaal niet werkt, laat het ons dan weten. Dan gaan we zorgen dat je de code alsnog kan gebruiken.

 

© 2016 - 2024 Stoer & Liev | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel